BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

måndag 14 september 2009

Måndag

Okey, malin tjatar.. jag måste börja skriva lite mer hära :).
Jag gillar inte måndagar ett dugg just nu, dem är långa och tråkiga.. Jag bokade föresten körlektion idag också :) fick på tosdag, så det blir första gången med körskolan spännande! :D! Och sen sa jag till om risk 1an också att dem inte hade ringt mig en gång till fast jag stod på listan osv :), men få fick jag komma på onsdag :) i samma grupp som malin, tur det så jag inte måste göra helt själv! :D

Har börjat läsa "pojken som kallades det" fast på engelska idag. Det sägs ju att den ska vara bra, men jag undrar... finns det en enda bok i den här världen som är så bra att jag ska kunna läsa ut den? jag tror tyvär inte det. Men jag hoppas verkligen att den här gör underverk och blir den första seriösa "boken" jag läst ut. :)

1 kommentarer:

Malin sa...

vilken tid på torsdag? jag har också körning på torsdag :D