BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

söndag 8 november 2009

Söndag

Hej! Har inte skrivit på VÄLDIGT länge nu kan jag tillägga!
Jag har nämnligen inte haft tid av någon konstig anledning..

Jag har föresten kommit på att jag skyller allt på att jag inte har tid, men imorgon ska jag skaffa mig tid och gå o träna badminton som jag har sagt de senaste veckorna men som sagt, det har inte blivit av ändå för jag har tydligen så mycket att göra i skolan nu... :P

Ja, jag kanske ska berätta lite vad som händer i mitt liv just nu... Jag har börjat med körkortet rätt så mycket nu, inte så länge tills det smäller faktiskt :) hoppas jag klarar den bara.. Sen är jag och min familj mitt uppe i en hektisk flytt, alla sakerna ur hemmet är nästan borta nu. Måste nog tömma lite till så att det blir lätt o städa. Längtar tills vi flyttar, till huset som det föresten är. Jag får ett mycket större rum än vad mitt nuvarande är, så då behöver jag inte brottas med love när han sitter vid datorn och jag ska över till andra sidan av sängen, för det är omöjligt att komma förbi om man inte kliver på sängen just nu... inte roligt alls...

Jag har också föresten kommit på vad jag önskar mig i födelsedags present och julklapp.
1. Digitalkamera Canon.
2. LG Platt tv + ett hemmabio system.
3. En liiiten ipod/MP3 som fungerar normalt och som man kan hänga på kläderna när man tränar.
4. Pengar såklart.
5. Stativ (Men helst sakerna ovanför)
6. L Word el Gossipgirl 2 säsongen.
Sen är det nog inget annat speciellt jag önskar mig tror jag.

Nu ska jag äta en banan och sen beställa lite varor :)

0 kommentarer: