BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

söndag 29 november 2009

Hem ljuva hem

Det börjar bli tomt här hemma. Vi har tömt mitt och mammas o pappas rum nu. För tillfället bor dem i stugan i Jänkenalousta.
Det känns lite konstigt att det bara är två dagar kvar här nu. Sen kommer jag nog aldrig kliva in i den här lyan nåmer, det känns skumt. Speciellt när det är någon annan som ska bo hära :P, vart vi har tapeserat osv.
Jag har bott här i 15 år! det är mycket, nästan hela mitt liv. konstigt! :P
Och nu flyttar vi, till hus! :D spännande.. Längtar tills den är våran! när man fått in alla grejerna till huset och bara kan tare lungt och känna att det är vårat hus. Jag läntar också tills vi kan börja julpynta, det känns konstigt när vi inte har gjort det ännu, för vid det här laget brukar vi har fullproppat med julgrejer överallt, men nu är det inte så :), nu sitter vi en nästan helt tömd lägenhet med massa okända grejer i våra rum. :S.

Snart fyller jag år också! Längtar som tusan. Alla i klassen är redan 18 år fyllda förutom jag. Man blir lite deprimerad när alla frågar om man ska med ut, men det känns så meningslöst när man inte kommer in på krogen. :P men snart!! :D
Jag längtar nog mest till 19 dec, för då har jag min fest och det roliga är att det är i huset :D!. Klassen är bjuda, vi ska ha drinkparty! hoppas drinkarna blir lyckade bara. hahahha. Men jag har kommit fram till att det inte är någon ide att längta, för då blir det aldrig som man förväntat sig. Så lika bra att bara ta det som det kommer. Innan det är det mycket som händer.

11 Dec - Tårtkalas för släkten!
13 dec - Åker till göteborg
14 dec - MIN FÖDELSEDAG + Kollar Sonata Arctica på trädgården i Göteborg
19 december - FEST!
- Debember - Teoriprov + Uppkörning (håll tummarna)! :D

Det är inte så länge kvar, dagarna går så fort nu så måste börja plugga mer på teorin så jag spikar det, blir så sjukt besviken på mig själv om jag kuggar. JAG SKA KLARA DET! ska fan plugga röven av mig. skiter i allt annat, jag ska klara det iaf.

1 kommentarer:

Moster Irene sa...

Grattis på födelsedagen stumpan, kram