BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

tisdag 24 november 2009

Tisdag

Idag känner jag att jag gjort lite nytta iaf. Har:
* Damsugit
* Gjort lite körkortsteori
* Skrivit mitt tal till svenska nationella imorgon
* Tränat lite på mitt tal till Turismen imorgon

Sen har jag testat skriva ut ett papper till kalendern. Vi hade ju velat ha fotopapper, men det går inte eftersom det är konstig baksida på pappret och för att det blir lite dyrare. Vi var ju så dumma att skicka ut flygblad innan vi visste vad det skulle kosta att tillverka kalendrarna, men det gör väl inget.. lite pengar ska vi väl tjäna ihop.

Känns som att allt kretsar runt pengar just nu, och speciellt sen skolan har börjat. Jag har ingen aning varför det är så, men det går mer pengar än vanligt. Den här månaden blir tajt, fast iof så fyller jag år och jag önskar mig BARA pengar :), fast sen en kamera och en tv och sånt där dyrt också men det får man ta sen.

Nu ska jag kolla Hells Kitchen. :)

0 kommentarer: