BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

söndag 15 november 2009

Lördag = Mors Födelsedag

Grattis älskade Mor, du är bäst! <3


Igår hade vi myspys här i våran jättetömda lägenhet. Middagen blev: Fläskfilegryta m. Paprika och purjolök + potatisklyftor och grönsaker! det var supergott. Kusinen Malin och hennes kompis Anna kom på besök eftersom dem har en tripp upp till stan nu i en vecka ungefär :) jätteroligt att dem kom för man träffar henne så sällan! :). Vi spelade spel och pratade om allt möjligt mellan himmel och jord, + att mamma fick sin present som hon önskat sig.








En bild från när vi spelade: "Trodde du ja" :D haha ( Kolla in min snygga mustash)




Syster och Anna



Vi har firat 3 år <3

I torsdags firade jag och Love 3 år :). Jag blev bjuden på mat och sen myste vi bara hela kvällen :). På fredagen åkte vi till stugan över natten och grillade. Vi somnade redan vid 11 tiden, eller iaf love för han sliter så mycket på jobbet, och jag hade också vaknat 7 den morgonen så man är rätt sliten och skoltrött just nu.


Idag är det inte alls lika roligt som helgen, har gjort lite körkort på datorn för snart är det dags och jag hoppas jag klarar det!! men jag gillar inte det nya systemet som dem har börjat med.. jag skulle hinna klart med mörker till idag, och han tror att det går när man få ha max 1 fel på varje moment? dumhuvud säger jag bara till den som har kommit på systemet.... Men det går frammot iaf.

1 kommentarer:

Malin sa...

Det va jättekul o träffa er igen! saknar er redan