BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

tisdag 28 juli 2009

Ben & Jerrys

Alla pratar om att Ben & Jennys glass är jättegod. Jag säger bara glass som glass, visst alla har säkert en favorit av B&N och glassarna är såklart väldigt unika med dess blandning. Men jag är tyvär en sån som blir less på glass väldigt fort och tycker det blir enformigt. Okey, nu tror ni att jag hatar B&J men det gör jag inte, jag har faktist en egen favorit av dem få ungefär 4-5 jag smakat nu och vinnaren är...

Phish Food!


Såklart... har ni inte smakat den så tycker jag ni ska det på en gång! Det är en chokladglass med mashmellows och chokladfiskar. Och Jag gillar choklad och jag gillar defenitivt mashmellows! Perfekt blandning. Fast jag kan inte säga att man inte blir less för det blir jag på alla glassar, men prova den och se vad ni tycker, lovar att den inte gör någon besiken.
Sen har vi dem här halfbaked, jag är lite skeptisk till deg i glass, men det är många som säger att brownie i glass är väldigt gott så jag får väl ta och smaka den någon gång.

0 kommentarer: