BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

tisdag 28 juli 2009

Solning + Dojjan + Eurosko

Hemma från solningen nu, vi solade lite längre än sist 15 min. köpte nån insmörjningsgrej som luktade supergott också så fick liiiite färg i ansiktet. Men, det är dyyyrt som attan att sola dära faktist så vet inte om det blir många gånger till, men hittils har mamma betalat nästan allt så.

Sen gick vi på Dojjan och Eurosko och jag hittade ett par somriga (ganska lika gladiatorskor) fast lite mindre snören och ungefär som flippflopp med en grej mellan tån. Dem fanns bara i 38 så det fick bli det men det går att spänna åt dem så, + att det var 50% REA. Men jag la undan skorna till imorgon för jag tänkte gå o kolla om det fanns några andra på Eurosko men det fanns det inte såklart så ska köpa dem och ett par leggins imorgon + sola igen så man får lite färg till helgen :)

jag vill klippa mina leggins så att dem blir coola :P, men jag har inga som jag vill klippa riktigt för alla mina är rätt så nya faktist, men tror jag har ett par lite kortare som jag kan klippa, men det kanske är snyggare om man klipper längre leggins? ärsh ser väl jag jag gör, blir säkert skit av det o så slänger jag dem ist haha :)

0 kommentarer: