BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

tisdag 28 juli 2009

Tisdag

Skrev inget inlägg igår för jag hade fullt upp hela dagen faktist.
Det började med att jag kelv upp och jag är alltid så förkyld nu för det försvinner inte så känner mig så seg varje morgon med ont i halsen och hosta men jag klev upp iaf och åt frukost. Sen bestämde jag mig för att följa mamma och sola på drop in solariet i stan, fast vi solade bara 10 minuter för att det är så starka rör och jag är "blek som en fis" som jag kallar det. :)
Efter det vandrade vi och köpte lite sockar för att alla mina är försvunna eller söndrade, och nu gillar jag bara låga sockar så jag måste bara köpa dem. Vi var föresten också på jysk och köpte nya trädgårds möbler till stugan "jänken" för att vi såg att det var rea på dem :) skitfina! men det var ett par där som också skulle köpa såna och då trodde jag att det bara fanns ett sett kvar så jag blev lite sur på dem och ville skrika åt dem att vi var före, men det fanns flera så jag gjorde inte det! haha

Senare på kvällen tvingade jag mamma o följa med mig o övningsköra för jag tyckte det gick så bra när jag var med pappa i söndags, körde tillomed ända hem fast det var första gången ;) bra va? Men det blev lite nervösare o köra med mamma för att hon var så nervös så ska köra lite med pappa ikväll om han kommer hem så att mamma inte behöver vara så nervös att köra med mig sen. :)

I övrigt så ska jag o sola idag också, men det är ganska dyrt o sola på stan 30:- för 10 min, men det är superbra solarium, väldigt bekväma.
Undra om det är dåligt o sola om man är förkyld? eller alltså dåligt för förkylningen?

På lördag fyller Caroline Olofsson år ;) ska bli trevligt, vi ska väl fira henne på fredag och sen vandra dit och äta tårta på lördag. Grattis i förskott till dej! :)

Nä nu ska jag kolla vad mamma gör o se om vi ska börja bege oss, men nu pratar hon i telefon så det kommer nog ta ett tag :) hehe.

0 kommentarer: