BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

torsdag 30 juli 2009

Torsdag

Idag var jag väldigt rastlös vid 1 tiden idag, så jag bestämde mig för att skriva sms till Malin för att fråga om hon ville med på stan o fika o kolla runt lite. Och det ville hon såklart för hon var ledig :) för en gång skull!
Vi gick o hälsade på Cecilia på jobbet o hjälpte henne lite med o välja kläder som hon skulle köpa, men hon kommer ju köpa allt ändå så ingen ide o hjälpa :D haha
Sen tog Cecilia rast så hon kunde också följa med o fika, det blev på folketshus en smarrig salami/brie macka och mycke prat om förra helgen och imorgon :).

Sen vandrade jag o Malin till JC en sväng för att kolla lite bara, för köpa nåt skulle jag abslout inte! gillar inte kläderna på JC och så är det alltid så dyrt.. men självklart hittade jag något till imrgon, nämligen en tubklänning för 200:- endast, (fast inte för min börs). Men jag köpte den iaf, Malin tyckte den var fin på mig så det fick bli den.
Sen gick jag hem. :)

Fick sån lust o sola idag, men avstod eftersom det är så dyrt och jag har solat varje dag hela veckan och måste nog ta en paus iaf en dag den här veckan.
Kanske blir en solning imorgon faktist, innan jag drar till Caroline :) men tänk om jag bränner mig, snyggt o vara helt röd... får gå o sola lite tidigare vid typ 1 kanske så att det blir bättre tills kvällskvisten!

Imorgon åker Love till Göteborg, lite tråkigt att han åker bort men han måste ju också få ha lite roligt nån helg och inte ha mig släpandes efter sig hela tiden, han ska nämligen se U2 med några vänner där nere, trevligt trevligt.

Nu sluta knappa och kika runt litet tills paradise hotel börjar!

0 kommentarer: