BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

söndag 26 juli 2009

Hejhopp

Nu har jag kommit in från det regniga vädret! nämligen varit och övningskört idag.

Kan ju säga att det gick såhär. Jag kunde köra hyfsat för att vara en första gång, jag körde tillomed i trafikljus ända hem från vasallen och det tycker jag är bra, om man tänker på att det var första gången jag körde?

Jag skaffade den här nya bloggen föresten för att jag ville byta till blogspot för att min layout inte funkade på blogg.se och sen bytte jag samtidigt hotmail till lizettesandgren@hotmail.com också så om ni vill adda så är det bara o göra det för jag kommer inte hänga så länge till på min gamla. Trevligt med lite nyheter och så har jag så många onödiga kontakter som jag inte ens känner på min gamla hotmail så.

Nu ska jag fixa lite med layouten så att jag har något o göra.

0 kommentarer: