BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

måndag 3 augusti 2009

Helgen

Då var det måndag igen och ingen skillnad som vanligt. Eftersom jag inte gör något som alla andra här i stan utan jag sitter bara hemma eller så sover jag.
I fredags var jag hos Carro och firade henne. Började med att jag satt o väntade på att Cecilia skulle sluta, och när hon gjorde det så åkte vi runt och letade ett hus med vårat jättedåliga lokalsinne, sen åkte vi till mig och slutligen till henne för att fixa oss lite, efter det till carro :)

På lördagen gick vi dit och åt tårta :), och på vägen skulle det självklart börja spöregna... världens tur hade vi ju också.. "suck" sen på kvällen tänkte jag sitta o kolla film o käka godis men då ringde cecilia o ändrade mina planer hela och det blev en toppenkväll :D.

Längtar till torsdag, då åker jag härifrån till jänken med Love! det ska bli så skönt o komma bort härifrån stan till lugnet en sväng iaf. Fast sen nästa vecka åker jag ju med cecilia o kanske några till till stugan så det ska bli roligt det me :) längtar!

Nu ska jag damsuga mitt rum, sen vara med Love. Jag är så sjukt trött idag också,vet inte vad det är... ändå har jag sovit länge idag, ändå till 2:D haha

0 kommentarer: