BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

måndag 24 augusti 2009

Då var sommarlovet slut

Första dagen i skolan, väldigt onödig må jag säga. Samling i aulan, upprop, klassrummet och sen hem, inte speciellt nödvändigt eller?
Aja.. nu vet vi iaf vad vi har för ämnen och när. Jag gillar inte mitt iaf, börar 8 nästan varje dag och sen går jag till 16.20 två dagar också... aja man ska inte klaga, det är bara fram till julen ändå så :) och det är ju snart. Jag börjar därimot blir lite stressad med körkortet :S. Inte så länge tills jag fyller år och nu börjar jag snart att läsa körkorteori också, och sen måste jag ju fortsätta för att hålla minnet uppe osv. :) + att vi säkert har engelska och svenska nationella :S.. ser jag inte fram emot.

Nu ska jag kolla lite på tradera sen kommer mamma och vi drar till Team sportia så ska jag köpa en ny sport BH :) hejsvejs

0 kommentarer: