BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

onsdag 5 augusti 2009

Onsdag

Tänkte bara trycka in ett inlägg innan jag lägger mig i sängen :). Idag har det varit varmt som alla andra dagar i princip. Men ändå har jag inte varit ute nåt allt, jag sov till 2 ungefär sen gick jag upp och åt och spelade lite Wii. Längtar så till imorgon när vi åker, blir god mat med fläskfile med bacon persiljesmör svamp och paprika. Allt ska marineras och upp på grillen, ska bli supergott! :D sen bara mys framför tv.n med älsklingen hela natten lång! Och mörkt börjar det bli också, då blir det extra mysigt. Vi bestämde oss för att köpa 1 låda vindruvor, 1 honungsmelon och en 7 kg vattenmelon till stugan ist för massa godis o dricka, tycker det var ett bra val av oss :) för frukt är ju inte speciellt onyttigt, men melonen kommer nog inte ta slut med tanke på hur STOR den var. 100:- gick den på också, men GOTT! ;D.
Kommer bilder från helgen sen :) hade bra i stan allt folk.

JO föresten! jag o cecilia ska ju till min stuga antingen på måndag eller tisdag... och vi vill ju att några andra ska följa med också så säg om ni vill följa om vi inte redan frågat:) skriv gärna sms för jag kommer inte ha med någon data ihelg! :)

0 kommentarer: