BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

tisdag 4 augusti 2009

Filmer :)



Det går inte att beskriva hur bra den här filmen är och hur många gånger jag sett den om och om igen! Det är själva handlingen som berör mest, hur hon kämpar att nå dit hon vill och har även turen med sig. Hur hon inte kämpar bara för sig själv utanför att alla barnen, och så att dem inte ska hamna på gatorna och verkligen uppfyller deras drömmar i dansen. Den är helt enkelt rörande och helt underbart bra!


Mer tänker jag inte berätta om filmen. Ni får se själva, för jag rekomenderar den verkligen för er som gillar dansfilmer och en film som berör. Får gåshud varje gång jag kollar den. Och ännu är det inte över...




Sen har jag även en annan dansfilm som jag älskar. Save the last dance! Det är också en väldigt bra film som berör mig och samtidigt väldigt rolig :). Så den rekomenrerar jag också!. Men jag måste säga att det är inte värt o se 2an om man inte vill bli besviken! för det första är det inte samma skådisar och det förstör allt, sen har den inte samma känslor i sig som första filmen, men det är ju klart! hur ska man kunna göra en uppföljare till en sån underbar film? :)


1 kommentarer:

Mia sa...

Åh, dom vill jag se:D