BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

måndag 3 augusti 2009

Måndag



Dagarna går fort som attan! jag måste börja träna känner jag nu innan skolan börjar, folk kommer ju tro att man ätit som en gris hela sommaren! fast.. jag har ju inte rört mig precis mycket men har försökt o inte käka så mycket mjukglass så :).








Så jag tänkte ta tag i mitt liv i träna imorgon, frågan är om jag ska träna på morgonen från 8 - 09.30 men jag vet inte om jag pallar o kliva upp så tidigt! annars måste jag vänta tills klockan 5 och då kommer jag inte orka träna ett dugg. :( ångeeeest! Man måste ju som ändå börja vända på dygnet snart om ungefär 3 veckor så börjar juh skolan. Lika bra o börja nu alltså...




ååååh va jobbigt säger jag bara, jag är sååå slö!

åste bege mig i sängen om jag ens ska klara av o kliva upp 07.30 imorgon. Känner hur seg kroppen är när den inte får röra sig på flera månader, man mår inte bra allt inombords, allt känns så jobbigt att ens kliva upp + att man äter dåligt på det. Livet går ju under snart och sen är det så tråkigt o träna själv också. Men efter Malin kommit hem från bulgarien som jag föresten också hade velat åka till så ska hon skaffa kort på nautilus med mig så vi kan träna efter skolan och när den närmar sig :) så inga onyttigheter för oss inte! :)

0 kommentarer: