BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

lördag 8 augusti 2009

Stugan = Fiasko!

Hej nu har vi kommit hem från stugan, eller rättare sagt redan igår.. och ni kanske undrar varför?
Jo såhär äre att vi kom dit och tyckte det var hur mysigt o bra som helst, men väldigt varmt. Och vi hade ingen fläkt eller kyl så vi blev lite rädda att maten skulle förstöras.. Men iaf, sen grillade vi och kollade film o spelade Wii och så sov vi.
Nästa dag: Då klev vi upp och åt, sen fick vi bara igång frysen för kylen tjorvade så vi sket i det. Sen slog elverket av mitt i allt och jag gick ut och skrek: jag hatar det här skitstället! då var jag less verkligen, vi kom fram till att vi skulle dra hem och göra plättar för det gick det inte häller att göra där, det blev bara tjorv. Säger bara det att där ska man vara på vintern om något, enda bra årstiden att vara i skogen. JAG HATAR MYGGOR också :P
Så hem bar det vid 10 tiden ungefär, och nu känner jag mig mycket bättre :) nyduschat o allt och snart ska vi kolla Kenny begins också :)

Hem Ljuva Hem säger jag bara! :)

2 kommentarer:

Moster I sa...

hej va fin du e på bilden tycker jag å stickan, kramen

Lizette sa...

Tack så mycket moster o stickan! :)